هفته ی نهم لالیگا : رئال مادرید3 - بارسلونا1

شنبه 3 آبان 93 .... ساعت : 19:30 به وقت ایران .... ورزشگاه : برنالئو

پخش زنده از شبکه ی سه سیما / نتیجه آخرین دیدار در برنالئو : 4بارسا-3رئال

بارسای رویایی

ترکیب الکلاسیکو : ساعتی پیش از شروع دیدار اعلام خواهد شد

امتیاز و جایگاه بارسا و رئال در لالیگا : 22امتیاز/ صدرنشین - 18امتیاز/ جایگاه سوم



نظرات شما عزیزان:

مژده
ساعت0:24---10 آبان 1393
سلام. آقا چرا انقدر منفعل شدید تازگیا؟
الان فردا بازی داره بارسا اما شما از ال کلاسیکو به بعد پست جدید نذاشتید.
فردا بازی چه ساعتیه؟ کدوم شبکه؟ یکم به روز باشید لطفا
پاسخ: از امروز بلاگمون بروز میشه مثل گذشته.


مژده
ساعت0:31---7 آبان 1393
ممنون از زحماتتون. ولی امیدوارم حواستون به اعلام تاریخ بازی بعدی باشه. چون این وسط لیگ قهرمانانم هست و ... بله!
پاسخ: مرسی


مژده
ساعت14:55---3 آبان 1393
حالا با کیفیتم نشد نشد! فقط بتونیم ببینیم. منم الان خیلی سیک و مجلسی از سر کار دارم کامنت میذارم
پاسخ: خدا قوت! سعیمو میکنم!


alireza
ساعت11:19---3 آبان 1393
به وبلاگم سر بزنید لطفا
suarez-messi-neymar.blogfa.com
پاسخ: موفق باشید


مژده
ساعت0:40---3 آبان 1393
به عنوان یه بارسایی میدونم که میدونی منم مثل شما خیلی خیلی خیلیییییییییییییی منتظر این بازی بودم! OK? اما از بخت بد فردا تا هفت سر کارم . ازت تقاضا میکنم اگه امکان داره این بازی رو کلا آپلود کنی. نه فقط خلاصه اشو! خواهش میکنم.
پاسخ: لینک دانلود فول مچ به احتمال 90 درصد بعد از بازی قرار داده میشه...قول بهتون نمیدم ولی سعیمو میکنم پیداش کنم...چون من خودم با سرعت 256 تو (((ایران))) باید بیشتر از حضرت نوح عمر کنم تا بتونم فول مچو آپلود کنم!!


amirooo
ساعت21:39---2 آبان 1393
سلام
خسته نباشید
سوارز به بازی میرسه؟
پاسخ: سلام.ممنونم.محرومیت سوارز دیروز رسما به پایان رسید و امشب میتونه اولین بازی رسمیشو با پیراهن بارسا انجام بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




.: :.